nura !

nura !

~pertemuan dan perpisahan~

~hai, ni ade one story aku nop bg tao lg, ari khamis lps family aku dtg ler ke kl ni  jumpa aku..  maka bermula ler pertemuan, abah aku mai ambik aku & kitorang tido di umah aunty aku..aku mmg gembira giler ler coz aku mmg doh rindu giler dgn abah, mama, angah, achik & tambah2 lg nan adk bongsu aku, my hero haiqal..aku mmg spent time bersama sepanjang diorang ada kat sini.. kitorang byk menghabiskan masa shopping di masjid india & sogo..mkn2 di kfc ampang point..yg paling best skali kiorang berjalan2 di i-city shah alam, mmg terbaek lah..cantik giler lampu2 kat sana or blh dikata an romantik ler utk psangan becinta..kitorang keluar umah dr umah aunty kitorang dlm pkul 8 & slps 1jam perjalanan ( traffic jam) akhirnya sampai ler jgk walau x knl jln..kitorang lepak sana smpai jam 12..after that kitorang g mkn di kampung bharu..tomyam baek punya di adam tomyam & jam 1.30 kitorang smpai umah aunty..penat punya pasal kitorang terus salin baju, cuci muka & terus tido, tiada lagi acara buzy online or acara buka lappy..maka pagi ni tiba lah masa utk aku berpisah nan family aku lg, diorang doh nop blk kelantan & aku must back 2 college..and continue my study..maka berakhir ler pertemuan, cedih, wasalam

No comments:

Post a Comment