nura !

nura !

~kerana sebuah kamus~

~today i mengembara di bandar yg aku x biasa semata2 kerana sebuah kamus, mana lg lau bkn KL, but before i began the story i just nk ckp yg im not in mood :( , i ade problem nan si dia, dia always nk cari kesalahan aku & never puas ati nan  aku, ok that all..stop here :D

        ok berbalik pd topic...aku ni sebenarnya diarah an oleh my lecturer to buy a one dictionary yg bertajuk Oxford Dictonary ( second edition ) :P aku ni org kelantan jd x biasa nan area KL, aku x tao mana aku nk cekao kamus 2..( katanya org kelantan ) , so nk disenang an kerja aku ajak cousion aku teman an... mudah an :D ok so kitorang bt kputusan just naik bas je.. masa nk pergi senang coz naik je bas dkt area rumah 2..jd senang..

        jadi sesampai je di sana aku nan cousion terus ke kedai & beli cepat2...after that kitorang lepak jap at ppkl..konon nya rajin membaca.. :D , selepas tu kitorang pergi mencari seteguk air..cewah, ( beli lah ) , selepas meronda2 sekitar pasar seni.. cuaca berubah doo, nk ujan jd kitorang harus blk now jgk..now bermula lah story sebenar, hehehe..cerita nya ialah kitorang x tao nk blk ni nk naik bas yg mana.. ^^  mcm org bodoh je bila duk terpacak tepi jalan nan muka blurr terr.. plus nan duk dlm ujan :P tp disebabkan tubuh dah penat and i felt a terrible pain at the base of my spine..coz kuat sgt berjalan,  aku pun menebal an muka p tanya nan pak cik bas..nasib baek aku ni p tanya, lau x kitorang mmg kena tinngal nan bas coz bas yg kitorang patut naik 2 duk depan kitorang betul2 je ( tp disebab an x tao naik bas, buat dont know je nan bas 2 ) & bas 2 pun dah nk gerak, nasib baek.. maka kitorang pun naik lah.. sambil tersengeh2.,  fuhhhh :D .. k thats all., 


No comments:

Post a Comment